Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania.


I. Zakupy i korzystanie z Platformy.

1. Jak działa wyszukiwarka produktów?

Za pomocą okienka "Szukaj produktów" w kilka sekund odnajdziesz produkt wpisując numer EAN, numer Tema, nazwę producenta lub nazwę.

2. Czy do dokonania zakupu konieczna jest rejestracja?

Tak, do dokonania zakupów konieczna jest rejestracja. Aby założyć konto potrzebujemy kilka informacji o Państwa firmie (np. dane do faktury, dane adresowe). Nie obsługujemy klientów indywidualnych.

3. Skąd wiem, że moje zamówienie zostało przyjęte?

Po złożeniu zamówienia otrzyma Pan/Pani maila z potwierdzeniem zamówienia, kopie takiego samego zamówienia otrzymujemy również my. Od tego momentu rozpoczyna się proces realizacji zamówienia.

4. Czy istnieje minimum logistyczne?

Realizujemy każde zamówienie, niezależnie od jego wartości. Przy zamówieniach powyżej 400 zł netto dostawa jest bezpłatna. Przy wartościach niższych niż 400 zł netto doliczamy koszt przesyłki kurierskiej 11,37 zł netto.
 
II. Płatności i realizacja zamówień

1. Jaki jest koszt wysyłki?

Przy zamówieniach powyżej 400 zł netto przesyłka jest bezpłatna. W przypadku zamówień poniżej kwoty 400 zł netto koszt przesyłki wynosi 11,37 zł netto.

2. Jakie są dostępne formy płatności za zamówienie?

Istnieją dwie formy płatności za zamówienie:

  • gotówka - wysyłka za pobraniem - płatność jest dokonywania u kuriera w momencie dostawy towaru
  • przelew - płatność dokonywana w formie przedpłaty, bądź płatności przelewem w ustalonym z Opiekunem (PH) terminie na konto bankowe Merkury S.A.
3. Czy istnieje możliwość zapłaty za zamówiony towar przelewem?

Tak.  Płatność przelewem może zostać dokonana na podstawie przedpłaty lub w określonym terminie płatności i jest realizowana na konto bankowe Merkury S.A. Numer konta bankowego znajduje sie w zakładce "FAKTURY" www.emerkury.com.pl/faktury

III. Zamówienia i i proces zakupowy.

1. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia złożone do 8 rano zostaną zrealizowane w ciągu 2 dni roboczych, natomiast zamówienia złożone po tej godzinie realizowane są w ciągu 3 dni roboczych.  Pracujemy od poniedziałku do piątku. Zamówienia z weekendu realizujemy w poniedziałek.

2. Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?

W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość korekty zamówienia, o ile zostało ono przekazane do pakowania przez nasz Dział Obsługi Klienta. W celu wprowadzenia zmian konieczny jest kontakt telefoniczny.

3. Jakie są opcje zamówienia?

Zamówienia wysyłamy firmami kurierskimi oraz naszymi transportem. Wszystko zależy od rodzaju paczki bądź palety  i jej zawartości. Paczki które mają w środku leki wysyłamy w kontrolowanych warunkach ze współpracą z POLTRAF.

4. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak. Jest możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Białymstoku przy ulicy Sejneńskiej 16.

5. Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?

Zakupy przez eMerkury przyjmowane są tylko i wyłącznie przez nasza platformę sprzedażową. Nie przyjmujemy zamówień formą telefoniczną.

6. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

Taka możliwość istnieje pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do działu pakowania. W tym przypadku prosimy o kontakt ze swoim przedstawicielem, który przekaże nam informację co i do którego zamówienia mamy dodać.

IV. Obsługa Klienta.

1. W jaki sposób mogę się skontaktować z obsługą emerkury.com.pl?

Można skontaktować się z nami od poniedziałku do piątku w godzianch 8.00-16.00 pod nr 885 227 227 lub e-mal: emerkury@merkurysa.pl

V. Rejestracja i logowanie.


1. Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?

W razie problemu z logowaniem prosimy o kontakt pod nr 885 227 227 lub mailowo emerkury@merkurysa.pl. Sprawdzimy jaki jest problem i postaramy się pomóc.

2. Jak szybko po zarejestrowaniu się mogę dokonać pierwszego zamówienia?

Po weryfikacji danych zawartych w formularzu rejestracyjnym konto zostanie wprowadzone do Strefy zakupów eMerkury, a link do pierwszego logowania zostanie wysłany na wskazany adres e-mail. Po zalogowaniu się do Panelu Klienta istnieje możliwość dokonywania zakupów.

3. Czy do dokonania zakupu konieczne jest rejestrowanie się na stronie emerkury.com.pl?

Tak. Do dokonania zakupów konieczna jest rejestracja - eMerkury jest Platformą B2B, która przeznaczona jest wyłącznie dla firm, instytucji oraz osób prowadzących działalność gospodarczą.

4. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?

Zmiany można dokonać na kilka sposobów. Albo mailowo wysyłając do nas informacje z poprawnymi danymi, telefonicznie bądź przez formularz na eMerkury. Na swoim koncie eMerkury prosze najechać na login i wybrać Moje Dane, tam wyświetlą się państwa dane, proszę postępować według opisu.

Jeśli nie znalezłeś/aś odpowiedzi na swoje pytania prosimy o napisanie wiadomości na:

FORMULARZ KONTAKTOWY >