Wspieramy Klientów w zwiększeniu sprzedaży. Sprawdź.
Aby nasi Klienci zwiększyli sprzedaż i byli zadowoleni ze wpółpracy z Nami wspieramy ich działalność na różnych płaszczyznach:

1. Materiały POS - ekspozycje

  • Aranżujemy strefy asortymentowe wraz z opracowaniem listingu oraz planogramu.
  • Udostępniamy standy, regały i ekspozytory. ZOBACZ >
  • Przekazujemy topery z oznaczeniami np.: BIO, bez glutenu, bez cukru.
  • Drukujemy plakaty i ulotki.

2. Marketing - inne działania wspierające

  • W swoim zespole mamy dietetyka i kosmetologa, którzy czuwają nad doborem asortymentu, doradzają kleintom.
  • Przeprowadzamy szkolenia u klientów
  • Wspomagamy sprzedaż gazetkami i akcjami promocyjnymi.
  • Umożliwiamy współpracę z producentami.
  • Doradzamy asortymentowe i jakościowo.
  • Udostępniamy materiały edukacyjne.

3. Serwis sprzedażowy, posprzedażowy i roztrzyganie reklamacji

  • Przyjmujemy zamówienia on-line 24 godziny na dobę.
  • Rozpatrujemy reklamacje ilościowe i jakościowe na podstawie zgłoszenia do działu reklamacji w dniu dostawy.
  • Rozpatrujemy reklamacje posprzedażowe w ciągu 14 dni roboczych od zgłoszenia.

4. Wsparcie logistyczne

  • Zarządzamy magazynem centralnym w oparciu o zasady HACCP oraz przepisy Dobrej Praktyki Dystrybucyjne.
  • Realizujemy transport w warunkach kontrolowanych przez flotę 45 aut własnych dostosowanych do przewozu leków.
  • Wykorzystujemy specjalistyczne firmy przewozowe w przypadkach dostaw awaryjnych.
  • Zapewniamy ciągłośc dostaw i dostępność asortymentu.
  • Umożliwiamy możliwość szybkiego dostosowania systemu IT i obsługi faktur elektronicznych EDI.

  
ZAREJESTRUJ SIĘ
Tagi: zakupy, hurtownia zdrowej żywności,
Data dodania: 06.12.2019