#THINKPINK 10% ze sprzedaży na pomoc dla kobiet!

PURELLA SUPERFOODS JUŻ PO RAZ DRUGI DOŁĄCZA DO AKCJI WSPIERAJĄCEJ PROFILAKTYKĘ RAKA PIERSI I PRZEZNACZA 10% ZE SPRZEDAŻY NA POMOC DLA KOBIET

Różowy Październik to międzynarodowa akcja społeczna podnosząca świadomość profilaktyki raka piersi. W tym roku, ponownie, do akcji przyłącza się PURELLA SUPERFOODS wraz z Ewą Chodakowską. W ramach akcji #ThinkPink PURELLA przeznaczy 10% ze sprzedaży limitowanego, różowego batona na Fundację OnkoCafe i wsparcie kobiet z rakiem piersi. Tegorocznym hasłem #ThinkPink jest międzypokoleniowość. Celem akcji jest uświadamianie kobietom, że rak może pojawić się w każdym wieku, lecz badania profilaktyczne i wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Akcja rusza już 15 września.

#THINKPINK - BATON BeRAW - PRODUKT Z RÓŻOWĄ WSTĄŻKĄ!

Różowa Wstążka to międzynarodowy symbol walki z rakiem piersi i motyw produktów wspierających akcję. Purella po raz kolejny przygotowała imitowaną edycję dedykowanego batona z różową wstążką w ramach akcji #ThinkPink. W 2020 roku Purella przekazała ponad 50 000 zł na fundację „OnkoCafe Razem lepiej” działającej na rzecz kobiet z rakiem piersi, kwota ta została pozyskana ze sprzedaży 250 000 sztuk batona.

W akcji #ThinkPink bierze udział ambasadorka, promotorka zdrowego stylu życia - Ewa Chodakowska.

Od początku moich działań nadrzędnym celem jest wsparcie kobiet na każdej płaszczyźnie ich życia. Motywuję i zachęcam je do aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. To już druga edycja kampanii wspierającej kobiety w walce z nowotworem piersi, którą mam przyjemność wspierać. W tym roku chcemy ukierunkować akcję na integrację kobiet niezależnie od ich wieku, by dbając o siebie mogły też dbać o swoje mamy, babcie, dając tym samym przykład innym. - mówi Ewa Chodakowska

Tagi:
Data dodania: 16.09.2021