Kongres Rynku FMCG – "Market Roku i Drogeria Roku” to cykliczne spotkanie przedsiębiorców z branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej. Od 11 lat spotkanie to gromadzi kluczowych przedsiębiorców rynku polskiego oraz podmiotów działających na rynkach europejskim. To jedna z największych w regionie Europy Centralnej i Wschodniej konferencji, poświęcona lokalnym i globalnym trendom, nowym ideom oraz przyszłości sektora retail, e-commece i przemysłowi FMCG oraz ich otoczeniu usługowo-technologicznemu.
Kongres to miejsce, w którym uczestnicy wymieniają myśli i nawiązują współpracę, która pozwala podejmować ważne decyzje dotyczące zarządzaniem firmą. Od lat uczestnicy dzielą się doświadczeniem w zakresie propagowania wiedzy związanej z ochroną środowiska.
Tematy konferencji obejmują szereg ważnych tematów. Wśród najważniejszych kwestii, które zostaną poruszone podczas 12 Kongresu znajdą się m.in.: trendy konsumenckie i zdrowie, rynek pracy i automatyzacja, transformacja cyfrowa i technologiczna, środowiska naturalne i jego ochrona. Dodatkowo poruszana bedzie idea gospodarki, płatności bezgotówkowe, analiza Big Data i personalizacja oferty, mobilność i customer experience, rozwiązania omnichannel i e-commerce, idee handlu wysokiej prędkości i handlu bez granic. Będzie również czas na omówienie kwestii dotyczących strategii rozwoju, sprzedaży, marketingu, czy budowania łańcucha wartości.
Kongres w liczbach:- 1200 uczestników
- 450 menadżerów z polskich sieci handlowych
- 500 reprezentantów producentów branży FMCG
- 250 dostawców usług
WIĘCEJ O KONGRESIE >
